poniedziałek, 3 maja 2010

Plotka to półprawda podawana półgłosem półgłówkom.


Gdy byłeś spokojny,

Gdy nie było wojny

Gdy ludzie ginęli

bo nie zrozumieli

Gdy rano się budzili

Z planami na przyszłość 

Sądzili,że poległych będą czcili

A samym polec im przyszło

Historia zatoczyła koło-

-ta sama data i las ten sam

A teraz płacz i żałoba wokoło

Bo Bóg odebrał ich nam

Golgoto Wschodu!-dlaczego?!

Dlaczego zrobiłaś to im

Czy nie wiesz,że on miał synka małego

A ona- tyle przed sobą dni ............


Ten wiersz to tak apropo Smoleńska.



Wreszcie nie bolą mnie nogi!! Bombel mam nadzieję,że Ciebie już też nie:***Tak swoją drogą przeżyłam wizytę babci i ku swemu zaskoczeniu całkiem przyjemnie spędziłam czas. Jednak mimo wszystko upewniłam się,że życie jest nie fair-czemu jednym wszystko przychodzi tak łatwo a inni muszą tyle się namęczyć a i tak nie osiągną tego co chcą? Nie wiem... Mama mówi mi,że kompletnie nie znam się na ludziach- i ma stuprocentową rację choć kiedyś sądziłam,że się myli. Bombel-dzięki za wszystko. Za to,że się na Tobie nigdy nie zawiodłam, za to, że mnie wspierasz i za to,że jesteś prawdziwa. Kiedyś zbyt szybko nazywałam ludzi przyjaciółmi-myliłam się, na powstanie przyjaźni trzeba czasu-teraz dopiero się przekonałam o tym na własnej skórze.   


 

1 komentarz: